Penulis Blog Iini

My photo
Seorang anak muda beragama Islam. Berumur belasan tahun. Menulis blog hanya untuk mendapat keredhaanNya. Mendukung kepada kebenaran. Membasmi kemungkaran. Menegakkan keadilan berlandaskan Qanun-qanun Syara'. Syahid itu utama.

Rakan Setia

27 December 2010

Aku Blogger Negeri Sembilan (Anak Minang)

Bismillahirrahmanirrahim, alhamdulillah dengan berkat dan izin dari-NYA, aku dapat mengupdate blog kali ni. Terbaca kat blog Zahirul Online pagi tadi tentang contest kt . Rasa nak join je.

Caranya macam ni :-
Senang saja, anda perlulah membuat entri yang mengandungi:

  1. Tajuk entri : "Saya Blogger Negeri Sembilan" - sila gantikan nama negeri anda. (aku dah buat)
  2. Link ke blog ini - Blog Pilihan Malaysia. (aku dah buat)
  3. Nama anda - Bro Fuz. (aku dah buat)
  4. Status anda - konpem bujang lah. (aku dah buat)
  5. Cara hubungi - guna jaringan sosial contohnya Facebook  ( mana tahu kalau ada orang nak panggil masuk tv atau suratkhabar ). Nombor telefon tidak digalakkan. (aku dah buat)
  6. Daerah/Jajahan Seremban, Ibu Negeri kepada Negeri Sembilan. (aku dah buat)
  7. Tempat tinggal - Taman Cengal Utama, Paroi ( jangan bagi alamat seperti dalam mykad pula, cukup sekadar bagi nama kampung, taman, felda, atau estet mana. ). (aku dah buat)
  8. Apa yang menarik di tempat anda - ada stadium tuanku abdul rahman. nak tengok n9 main, dtg sini. (aku dah buat)

Tukar semua butir-butir di atas berkaitan dengan korang. Ok, selamat mencuba yer.... Wassalam.