Penulis Blog Iini

My photo
Seorang anak muda beragama Islam. Berumur belasan tahun. Menulis blog hanya untuk mendapat keredhaanNya. Mendukung kepada kebenaran. Membasmi kemungkaran. Menegakkan keadilan berlandaskan Qanun-qanun Syara'. Syahid itu utama.

Rakan Setia

14 December 2012

Bosan !! bosan !!

Salam 'alaik !!!

Petang-petang ni rasa macam bosan plak. 
Lagi-lagi kena tinggal sorang-sorang kat rumah. Hati terdetik nak update blog. 


Bila time skola mintak nak cuti. Tapi bila dah cuti mintak nak sekolah pulak. Haha !!!
Actually memang bosan gila terperap kat rumah. Dah macam orang tak keruan. 

our squad

sahabat selamanya !!!

takkan terpisah

pok tek comel !!! HAHAHA !!!

apehal aku tutup muka lak tu !! bajet farizal jer !!

hebatk beliau ni !!


satay !! satay !! satay !!

selamanya Harimau Malaya !!!

makan time !!!
Aku yakin lepas ni kita takkan dapat bersama. Aku rasa ramai jugak yang akan keluar. 
Aku pun tak rasa aku akan stay atau keluar. Tu semua takdir Allah beb !! 
Semoga ukhuwah fillah abadan abada. 

No comments: