Penulis Blog Iini

My photo
Seorang anak muda beragama Islam. Berumur belasan tahun. Menulis blog hanya untuk mendapat keredhaanNya. Mendukung kepada kebenaran. Membasmi kemungkaran. Menegakkan keadilan berlandaskan Qanun-qanun Syara'. Syahid itu utama.

Rakan Setia

31 December 2012

Ambang 2013. Di manakah kita ???

Assalamualaikum w.b.t.

Selamat pagi dan salam sejahtera semua. *lambai tangan gaya artis*. Pagi-pagi dah menatap laptop. Kesan daripada kebosanan keseorangan di rumah. Tak tau nak buat apa. SPM dah lama habis. Semua tingggal kenangan. *tangan gosok mata*.

Eh eh, dah nak masuk tahun baru la. *bajet tak tau*. Okey-okey sempena tahun baru ni, aku pasti dan yakin ramai blogger akan buat perubahan or updated sikit blog mereka. Tapi tidak bagi gua. Untuk pengetahuan korang, gua takkan buat perubahan sebab baru je tukar design ni. Hari tu aku tak sedar dah masuk Disember. *saje je mencapap*.

Seperti yang kita tahu, bila dah masuk ambang tahun baru ni, banyak program-program yang akan diadakan dan dijalankan serentak di serata Malaysia. 

ambang 2013

Banyak betul event sempena ambang 2013 ni. Tak tau mana satu nak pilih kan? Banyak sangat. Rambang mata nak memilih. Ada pesta, ada konsert, ada bunga api. Eh, Ustaz Azhar Idrus pun ada boh !! IKIM FM pun ada buat Karnival Mahabbah dekat Masij Asy-Syakirin KLCC. Sambil dapat ilmu, dapat cuci mata. Okey gak tu. Buat lah perancangan tahun baru korang.*takde mood*. 

Setakat ini dulu untuk tahun ni. Nantikan first update untuk tahun 2013. Hehe !! Kalau sempat, gua update lagi hari ni. Gua nak buat persiapan nak gi Shah Alam jumpa "Big Boh".
Hahaha !!! 

Selamat tahun baru. Wassalam.

p/s: "Belalah hatimu, mudahan ia berguna menuju Jannah."


No comments: