Penulis Blog Iini

My photo
Seorang anak muda beragama Islam. Berumur belasan tahun. Menulis blog hanya untuk mendapat keredhaanNya. Mendukung kepada kebenaran. Membasmi kemungkaran. Menegakkan keadilan berlandaskan Qanun-qanun Syara'. Syahid itu utama.

Rakan Setia

07 January 2013

Kebaculan Apakah ???

Assalamualaikum w.b.t.

Selamat malam everybody. Lama sudah blog ini tidak diupdate. Aku bukan apa, ketandusan idea je. Hehe.. Sedar tak sedar dah seminggu berada dalam mood 2013. Huh !! Sangat membosankan cuti-cuti begini. Terasa mahu kembali segera ke ITQAN. *angkat tangan ke dada, mata jeling ke atas* *buat gaya Mak Jemah*

Hahahaha... !!!*tetibe gelak*

Akibat kebosanan yang melampau, aku sebagai anak muda cuba ingin mencari hiburan. Yaa, hiburan yang boleh menghiburkan hati dan mengisi kekosongan masa dan jiwa. Oppsss !!! Bukan hiburan melalaikan seperti di kaca tv atau kaca apa-apa laaahhh ... 

Bersiar-siar di laman youtube, gua terjumpa sesuatu. Jap-jap gua search balik. Haaa, okay gua dah jumpa. Korang tengok video ni sampai habis, till the end dulu ye. Selamat menonton !!!


Dah tengok belum? Belum? Pi tengok sana cepaaattt !!! Dah tengok baru korang faham motif aku. 
Hehe !!

Tolonglah ye korang. Jangan jadikan diri kalian seperti watak-watak bacul dalam video ni. 

Sekian. Wassalam.


p/s:

"Orang yang bacul selamanya takkan berani."

No comments: