Penulis Blog Iini

My photo
Seorang anak muda beragama Islam. Berumur belasan tahun. Menulis blog hanya untuk mendapat keredhaanNya. Mendukung kepada kebenaran. Membasmi kemungkaran. Menegakkan keadilan berlandaskan Qanun-qanun Syara'. Syahid itu utama.

Rakan Setia

13 December 2012

N0 SPM !!!!

Assalamaualaikum dan salam ukhuwah fillah. Dah lama rasanya den tak update blog ni. Nampak dah bersawang. "Eh, baru betul namanya laman sesawang." *tetiba. #lawaktakmasuk. 

Sebenarnya bukan malas *nak cover* tp sibuk sikit. Maklumlah I'm bekas pelajar SPM 2012. Rasa takda masa nak update. Otak dah tertumpu dekat buku je. *bajet baca je* 

Alhamdulillah la SPM dah habis !!! I'm free now !!! Dan cuti aku pun bakal bermula. Lama-lama cuti pun bosan jugak. Aku nak cari kerja, tapi kerja apa yang aku boleh buat???

Pernah juga aku terpikir nak jadi P.A ayah aku. Tapi macam tak masyuk je. Ayah aku jarang buat program walaupun beliau seorang kaunselor. Jadi aku pikir balik macam susah nak buat duit. Tapi seriously aku nak cari pengalaman dalam bidang-bidang motivasi ni. Tapi aku tak tau macam mana nak mula. Korang ada suggestion tak?

Ada member aku suruh pergi tadah kitab kalau tak kerja. Tapi masalah ea tadah kitab eh malam. Takkan siang den nak membuto. Den nak sangat menceburi bidang-bidang camni sebab den ada perancangan jangka panjang. Yang tu korang tak perlu tau la kan. 

contact me please !!!
Kepada sesiapa yang ada cadangan kerja untuk den, sila laporkan ya!! Wassalam ...

No comments: